Klacht melden – De Fundatie Huisartsenpraktijk & Apotheek – Beetsterzwaag

Welkom op de website van De Fundatie Huisartsenpraktijk & Apotheek

Ook in deze tijd kunt u met alle klachten of twijfels over uw gezondheid bij ons terecht. Wel vragen wij u om altijd eerst te bellen. Kom niet zonder afspraak naar de praktijk.

Corona heeft ons genoodzaakt tot het nemen van enkele maatregelen.
Lees meer..

De Fundatie Huisartsenpraktijk & Apotheek
Kerkepad Oost 18 9244 CE Beetsterzwaag

Klacht melden

Een opmerking, suggestie of klacht?

Wij, medewerkers van huisartsenpraktijk De Fundatie, proberen ons werk zo professioneel mogelijk te doen. Daarbij stellen wij uw mening zeer op prijs. Wij hopen dat u ons op de hoogte brengt als u op- of aanmerkingen of suggesties heeft. Want uw mening helpt ons om ons werk goed te blijven doen en zo nodig te verbeteren.

Wilt u iets aan ons kwijt, neem dan contact op met de assistente of met uw huisarts. U kunt uw opmerkingen ook schriftelijk doorgeven door het feedbackformulier in te vullen. Wij zullen u desgewenst laten weten wat er met uw opmerking is gebeurd. Overigens, ook uw positieve ervaringen mag u uiteraard met ons delen.

Het kan voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent na contact met onze praktijk. Graag horen wij van u wat uw klacht is, zodat wij deze met u kunnen bespreken om samen tot een oplossing te komen. U kunt hiervoor het klachtenformulier invullen en inleveren bij de doktersassistente. Onze interne klachtencoördinator neemt uw klacht in behandeling. Als zij nog vragen heeft, zal zij u bellen voor meer informatie. Vervolgens zullen wij telefonisch reageren of er wordt een afspraak met u gemaakt om uw klacht te bespreken. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht, contact met u op te nemen. Vervolgens is het de bedoeling om -indien mogelijk-  de klachtafhandeling uiterlijk binnen een maand af te ronden.

Het kan zijn dat u niet tevreden bent met onze reactie of dat u deze niet met ons wilt bespreken. In dat geval kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De SKGE is een onafhankelijke organisatie voor klachtenbemiddeling, die helpt om zowel voor de patiënt als de zorgverlener tot een goede oplossing te komen. Uw klacht bespreekt u met een onafhankelijke klachtenfunctionaris, die samen met u op zoek gaat naar een oplossing. De klachtenfunctionaris kiest hierbij geen partij en heeft geen oordeel. Vanzelfsprekend is dit gesprek vertrouwelijk. Als het gesprek met de huisarts en de bemiddeling door de klachtenfunctionaris u niet heeft geholpen, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie. Er volgt een officiële juridische procedure. Een onafhankelijke commissie van 3 tot 5 leden bestaande uit een voorzitter (jurist), een patiëntvertegenwoordiger en huisarts komen tot een bindend oordeel over uw klacht. Meer informatie kunt u vinden op de website www.skge.nl

Klachten over hulpmiddelen (apotheek) kunt u melden bij Stichting Erkenningsregeling voor leveranciers van Medische hulpmiddelen www.semh.info.

Het feedback- of klachtenformulier kunt aan aanvragen door onderstaande velden in te vullen. Vermeld welk formulier u wilt ontvangen. Indien u niet over E-mail beschikt kunnen wij het formulier per post naar u sturen, vermeld hiervoor uw adres.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord